Thursday, November 12, 2015

Korea! Ga Ja!: Depature Day.

14 OCTOBER 2015 (WEDNESDAY)

This is it. Finally. After almost a year waiting and planning, the day come!


Flight aku ke Kuala Lumpur pukul 1.30 petang. Jadi pagi tu aku spend time buat last check takut tertinggal benda-benda penting.


Dalam 2.30 petang macam tu aku dah sampai KLIA. Sementara nak tunggu flight ke Korea pukul 11.30 malam tu, kami ronda la sekitar KLIA dengan KLIA 2 dulu. Saja nak buang masa.













Malam tu memang ramai orang dekat KLIA. Sambil-sambil ronda tu, sempat la jumpa dengan geng-geng FAM baru balik game la kut.

Untuk flight ke Korea, kami kena naik aerotrain sebab kapal terbang parking dekat bangunan terminal 1 lagi.

Punya la tunggu. last-last dapat la juga boarding flight. Time tu memang dah ngantuk sangat. MAS akan bagi selimut, bantal dan juga earfon untuk semua penumpang dan seat dia pun selesa. Tak sempit sangat.





Dalam 30 minit dah naik atas awan. Diorang start serve supper. Sedap juga la. Aku makan dulu sebelum tido.



Untuk flight internation dia ada bagi tv untuk kita. So pilih la nak tengok movie ka, kartun ka dengar lagu ka. It's up to your choice.





Tapi memang aku tak tengok la tv tu sebab aku mengantok gila. Lepas ja makan snek tu, terus la good night.

No comments:

Post a Comment