Monday, December 16, 2013

Berakhirlah Sudah..

Assalamualaikum...

Agak lama jugak la aku dah tak menulis (atau menaip sebenarnya). Maklum la, busy dengan praktikal lagi, exam lagi, segala macam lah.. dan akhirnya selesai sudah urusan Semester 5 ku.. Alhamdulillah.. Wow! Tahun depan dah last sem.. Getaq ngat eh memandangkan aku ni hapa pun tak cekap sangat.. kena brush up balik before professional exam nanti..

So, untuk entry kali ni, aku nak share pasal tempat posting yang aku pi sem 5 ni la. Aku bertuah la sebab posting kat sini. Physio dia, huh! Kepoh sama macam kami la..

Malas nak bebel panjang, apa lagi!

Picture time!!!!









Sebagai tanda penghargaan, kami bagi 1 bekas mini chocolate moist cake..


Extra sikit untuk entry kali ni, ada video..
Kisahnya pasal physio aku ni yang excited dapat kek daripada kami..
Enjoice!!!


Setakat tu saja entry untuk kali ni..
See ya on the next entry..

Wasalam....

No comments:

Post a Comment